O TWK – TEKST ŁATWY DO CZYTANIA
PROSTO O TWK – TEKST ŁATWY DO CZYTANIA
Informacja o naszej organizacji
w języku łatwym do czytania i zrozumienia (ETR)
Kim jesteśmy?
Jesteśmy organizacją pozarządową.
Nazywamy się:
Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem.
Nazwa Naszej organizacji w skrócie to TWK.
Pomagamy od 1972 roku.
Działamy w mieście Szczecinie i województwie zachodniopomorskim.
W Naszej siedzibie przy ulicy Wielkopolskiej 32/u1 mieści się:
Oddział Wojewódzki i Koło Miejskie.
Komu pomagamy?
Pomagamy osobom z niepełnosprawnościami.
Wspieramy także:
- rodziny i opiekunów osób z niepełnosprawnościami,
- osoby starsze,
- osoby bez pracy,
- osoby zagrożone wykluczeniem społecznym.
Co robimy?
Pomagamy ludziom być bardziej samodzielnymi.
Organizujemy:
- wsparcie psychologiczne,
- pomoc prawną,
- rehabilitację,
- warsztaty terapeutyczne,
- pomoc w znalezieniu pracy,
- szkolenia komputerowe,
- szkolenia zawodowe,
- staże zawodowe,
- zajęcia społeczne i integracyjne,
- pomoc asystenta osobistego,
- opiekę wytchnieniową dla rodzin i opiekunów.
Nasze wsparcie jest dostosowane do potrzeb uczestników.
Wiele działań jest bezpłatnych.
Jak można się z nami skontaktować?
Możesz do nas zadzwonić, napisać e-mail lub przyjść osobiście.
Chętnie pomożemy.
Adres: ul. Wielkopolska 32/u1, Szczecin
Telefon: 91 82 999 44
Telefon komórkowy: 508 999 404
E-mail: biuro@twk.szczecin.pl oraz twkszczecin@gmail.com
Strona internetowa:
TWK Szczecin
Strona projektów:
Projekty TWK Szczecin
Facebook:
Facebook TWK Szczecin


